Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Recente vermissing van 6 jarige, autistische Arian (DE)
#11
Voor zoverre ik begreep is alles uit de kast getrokken, maar tot op heden is er niet veel meer gevonden dan een waarschijnlijke voetafdruk van het jongetje.
Wel zijn er vage tips her en der. Of dat hij was gespot op diverse plekken.

Er wordt voorzichtig vanuit gegaan dat hij in een dichtbijzijnde rivier is gevallen en verdronken. Deze vermoedens zijn er o.a. door dat de voetafdruk in de buurt van de rivier is gevonden.
Antwoord
#12
Het is lastig. Gezien de hoeveelheid water die is gevallen en de daardoor toenemende stroming kan zo'n klein lijfje kilometers worden meegesleurd. Ik hoop dat hij toch nog gevonden wordt. De onzekerheid is voor de ouders gekmakend.
Antwoord
#13
Slecht nieuws vrees ik.
https://amp-focus-de.cdn.ampproject.org/...#webview=1
Antwoord
#14
Zeker slecht nieuws, want Nedersaksen is 27 uur lopen van Bremervörde. Het lijkt mij onmogelijk dat de jongen zelf zover is gelopen, dus de kans is heel groot dat hier sprake is van een misdrijf. Bah. Bij nader inzien is hij misschien toch in de Oste terechtgekomen. Zie kaartje. Eerst maar wachten op identificatie. 

https://www.komoot.com/nl-nl/tour/376031385#previewMap
Antwoord
#15
Volgens diverse (Duitse) digi-dagbladen is de locatie waar de vondst is gedaan, meerdere malen doorzocht.
Zo vertelde de eigenaar van het stuk land dat er zeker 4 tot 5 maal is gezocht.
Hier zouden tot wel 400/500 personen hebben deelgenomen.


De Boer die de vondst deed, vertelde dat hij het gele shirt direct herkende als een shirt dat Arian zou hebben gedragen op het moment van de verdwijning.
De DNAsamples worden zsm onderzocht in een.lab te Hamburg. Hier zal het beetje DNA van de overledene oa worden vergeleken met het DNA van de ouders van Arian.
Antwoord
#16
Wat verschrikkelijk. Dat de boer het gele shirt herkende zegt waarschijnlijk wel genoeg. Je moet er toch niet aan denken dat dit je als ouder moet overkomen. Heel veel kracht en sterkte gewenst aan de familie.

Wat ik mij afvraag, als deze plaats 27 uur lopen is van de woonplaats van de jongen, waarom hebben ze dan precies in dat weiland gezocht? Het lijkt me 'ver gezocht'? Mond er een rivier uit op deze plek of iets dergelijks?
Antwoord
#17
(06-25-2024, 10:35 PM)SanderM schreef: Wat verschrikkelijk. Dat de boer het gele shirt herkende zegt waarschijnlijk wel genoeg. Je moet er toch niet aan denken dat dit je als ouder moet overkomen. Heel veel kracht en sterkte gewenst aan de familie.

Wat ik mij afvraag, als deze plaats 27 uur lopen is van de woonplaats van de jongen, waarom hebben ze dan precies in dat weiland gezocht? Het lijkt me 'ver gezocht'? Mond er een rivier uit op deze plek of iets dergelijks?

Ik vond dit. Schijnbaar was de eerdere berichtgeving over de vindplaats ietwat vaag of ik heb het verkeerd geïnterpreteerd. Ik denk dat dit het is. 

“In vogelvlucht is het vanuit Arians geboorteplaats ongeveer twee kilometer naar de plek waar het lichaam zich nu bevond”, zegt Schlesselmann, en meldt dat hij ook een geel T-shirt heeft gezien. In de middag meldde hij zich bij de politie en liet korte tijd later de locatie zien.

Het is niet de eerste keer dat de politie op het erf van de boer naar de vermiste jongen zoekt. “Ze waren al op ons terrein, dat heb ik meteen tegen de politie gezegd.” Hij herinnert zich de vele hulpdiensten. “Er waren hier zoveel helpers en ze keken in elk gat in ons bedrijf.” Dinsdagmiddag was er nog steeds geen officiële bevestiging dat het dode kind Arian was.

Arian wordt sinds 22 april vermist
De afgelopen weken werd er herhaaldelijk naar Arian gezocht in de wijk Stade. Het politiebureau van Stade en de ‘onderzoeksgroep’ onderzoeken nu de locatie. 

Eerlijk gezegd snap ik nog steeds niet goed hoe Arian daar dan terecht is gekomen of waarom daar specifiek al eerder Confused gezocht werd. 

Arm kindje. Heel verdrietig voor de ouders.


Bijlagen Miniatuurweergaven
   
Antwoord
#18
Vreselijk nieuws voor de nabestaanden van Arian.. 

Uit de eerste onderzoeken van de politie wordt geconstateerd dat het niet om een misdrijf gaat maar de vindplaats blijft vreemd. Ik vond de volgende uitspraak van profiler Axel Petermann in een artikel: 

“Het kan zijn dat Arian niet op die plek is gestorven en later naar daar werd gebracht”, aldus Petermann. “Maar dat is weinig waarschijnlijk, omdat er volgens de politie geen sprake is van kwaad opzet. Tenzij het een ongeval betrof. Hij kan ook nog enkele dagen geleefd hebben en op een later moment zelf naar daar zijn gestapt." In dat laatste geval werd hij mogelijk afgeschrikt door het lawaai van de zoekactie. Arian was autistisch en mensenschuw en kan zich daarom verborgen hebben gehouden. Het probleem met die hypothese is echter dat je het zonder eten of drinken geen week uithoudt en dan zou hij al op de vindplaats gelegen moeten hebben toen de zoekactie nog volop aan de gang was.

https://www.hln.be/buitenland/dood-arian...sia.org%2F
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)