Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vermissing van Herman Ploegstra
#11
(06-29-2024, 05:15 AM)Stroopwafeltje schreef:
(06-28-2024, 11:23 PM)Benny87 schreef: Kan ook (deels) hier op het forum?

zeker! stuur me een pb zodat ik je kan toevoegen!

Waaraan? Het zou mooi zijn als de discussie op het forum kan blijven zonder dat er allerlei chatgroepen ontstaan.
Antwoord
#12
(06-30-2024, 02:53 PM)admin schreef:
(06-29-2024, 05:15 AM)Stroopwafeltje schreef:
(06-28-2024, 11:23 PM)Benny87 schreef: Kan ook (deels) hier op het forum?

zeker! stuur me een pb zodat ik je kan toevoegen!

Waaraan? Het zou mooi zijn als de discussie op het forum kan blijven zonder dat er allerlei chatgroepen ontstaan.

Ik vroeg me dat ook af. Waarom moet het "achter de schermen"?
Antwoord
#13
(06-30-2024, 04:20 PM)BoH schreef:
(06-30-2024, 02:53 PM)admin schreef:
(06-29-2024, 05:15 AM)Stroopwafeltje schreef:
(06-28-2024, 11:23 PM)Benny87 schreef: Kan ook (deels) hier op het forum?

zeker! stuur me een pb zodat ik je kan toevoegen!

Waaraan? Het zou mooi zijn als de discussie op het forum kan blijven zonder dat er allerlei chatgroepen ontstaan.

Ik vroeg me dat ook af. Waarom moet het "achter de schermen"?

Op het forum is idd ook goed! Maar ik dacht dat een pb op dit forum (wat je gw kan aanmaken door mensen toe te voegen aan een mail) makkelijker was omdat dit forum dan niet overvol raakt
Stroopwafeltje
Antwoord
#14
Vrijdag 17 september. Het woord tragement in de agenda. Ik denk dat het Tranchement kan zijn, een plaatsje bij de Belgische grens. In Retranchement is ook een Riool Water Zuiverings Instalatie (waterschap). Ook woonde John Heyboer hier in iedergeval in 1995: https://krantenbankzeeland.nl/issue/stm/...%2B10YEARS


Bijlagen Miniatuurweergaven
   
Antwoord
#15
(06-30-2024, 05:55 PM)Charity schreef: Vrijdag 17 september. Het woord tragement in de agenda. Ik denk dat het Tranchement kan zijn, een plaatsje bij de Belgische grens. In Retranchement is ook een Riool Water Zuiverings Instalatie (waterschap). Ook woonde John Heyboer hier in iedergeval in 1995: https://krantenbankzeeland.nl/issue/stm/...%2B10YEARS

Ja, goeie. 

Het dorp Retranchement (Truzement) ligt in de westelijke punt van Zeeuws-Vlaanderen. Het is het meest zuidwestelijke kustdorp van Nederland. Wie deze naam voor het eerst hoort, vraagt zich ongetwijfeld af waar deze vandaan komt. De naam klinkt toch redelijk Frans. En dat klopt. Het is een Franse term uit de vestingbouwkunde en betekent in het Nederlands “verschansing”.


Interessante info vanuit de politie over de zaak.

https://www.politie.nl/binaries/content/...ndijke.pdf

De belangrijkste vragen

In de presentatie hebt u gehoord dat we u een aantal vragen hebben gesteld. Wij begrijpen het als u
niet direct antwoord kunt of wilt geven op die vragen. Daarom hebben we ze hier nog een keer onder
elkaar gezet zodat u ze rustig na kunt lezen.

- De allerbelangrijkste vraag waar we heel graag een antwoord op willen: Waar is Herman
Ploegstra?
- Uit onderzoek is gebleken dat Herman Ploegstra er meerdere contacten met andere vrouwen
op na hield. Weet u iets meer over de buitenechtelijke relaties van Herman Ploegstra?
- Weet u wat Herman Ploegstra deed in zijn vrije tijd? Waar kluste hij bij?
- Herman Ploegstra heeft aan meerdere mensen verteld dat hij bedreigd en achtervolgd werd.
Uit ons onderzoek is daarvan niets gebleken. Weet u iets meer van de bedreigingen in de
richting van Herman Ploegstra?
- In het kader van die bedreigingen zouden de banden van de auto van Herman Ploegstra zijn
lekgestoken. Weet iemand iets over het leksteken van de banden van de auto van Herman
Ploegstra?
- Herman Ploegstra had een tweede telefoon. Waar is de geheime telefoon van Herman
Ploegstra?
- Maakte Herman Ploegstra gebruik van andere auto’s, naast zijn privé-auto en het werkbusje?
- Normaliter als Herman Ploegstra ging sporten droeg hij slippers. Op de avond van zijn
verdwijning droeg hij sportschoenen en lagen de slippers in zijn auto. Weet u waarom hij
afweek van zijn patroon? Hebt u dit wel eens vaker gezien?
- Herman Ploegstra ging tijdens zijn werk wel eens weg. Weet u waar hij heen ging?
- Herman Ploegstra belde vaak uren. Weet u met wie?
Wanneer u één of meerdere van deze vragen kunt en wilt beantwoorden dan helpt u ons echt bij het
oplossen van de zaak. Voor het delen van uw informatie zijn verschillende mogelijkheden. Naast dat u
vanavond op het gemeentehuis in persoon met iemand van het onderzoeksteam kunt praten, staan op
de achterkant van deze brief verschillende mogelijkheden om (al dan niet anoniem) met ons in contact
te komen.
Antwoord
#16
Dit bericht is al een week oud:
https://www.hardnieuws.nl/zeeland/kruini...54810.html
Dit is het enige bericht dat ik hierover kon vinden. Ik heb geen idee of het met de verdwijning van Herman te maken heeft. In Kruiningen is in 2020 wel een jonge vrouw verdwenen. Er is in beide zaken tot nog toe geen nieuws gemeld. Misschien is dit onderzoek iets totaal anders maar ik vermeld het toch maar.
Antwoord
#17
(08-24-2024, 01:32 PM)Charity schreef: Dit bericht is al een week oud:
https://www.hardnieuws.nl/zeeland/kruini...54810.html
Dit is het enige bericht dat ik hierover kon vinden. Ik heb geen idee of het met de verdwijning van Herman te maken heeft. In Kruiningen is in 2020 wel een jonge vrouw verdwenen. Er is in beide zaken tot nog toe geen nieuws gemeld. Misschien is dit onderzoek iets totaal anders maar ik vermeld het toch maar.

Inderdaad iets om in de gaten te houden. Ik twijfel of dit een relatie heeft met de vermissing van Herman Ploegstra, maar je weet het niet. Ik zie dat de politie met behoorlijk wat busjes enzo is uitgerukt. Het lijkt erop dat er iets serieus aan de hand is in het bos. Ik heb nog geen update gezien, maar het is ook nog maar kort geleden.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)