Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen
#1
Mijn naam is Bracha, forensisch neuropsycholoog en -criminoloog. Ik hou me bezig met het functioneren van de hersenen van mensen in relatie tot (delict)gedrag. Ik werk voornamelijk met plegers van seksuele delicten met kinderen, maar ook met slachtoffers. Omdat zo’n kleine 20% van al het seksueel kindermisbruik in Nederland gepleegd wordt door mensen met een pedofiele stoornis (belangrijk: pedofiele stoornis is níét hetzelfde als pedofilie) weet ik behoorlijk veel van parafilieën en parafiele stoornissen.

Ook zeer geïnteresseerd in alle coldcases en benieuwd of hier meer mensen met enige professionele achtergrond actief zijn.
Antwoord
#2
Hoi Brancha,

Wat een prachtige baan lijkt me dat, zwaar ook, want je hoort natuurlijk de meest verschrikkelijke verhalen. Je moet het maar kunnen!
Zelf heb ik geen professionele achtergrond, ben meer een meedenker, en heb daarbij een aantal vermiste mensen doorgestuurd, in de hoop dat er iemand overeenkomt met de ongeïdentificeerde personen op de website van de politie en Identify me, zodat de familie afscheid kan nemen, en diegene zijn/haar naam terug krijgt. Volgens mij zijn er hier wel meer leden met een professionele achtergrond, niet zeker, maar bij sommige berichten vermoed ik dat wel.
Hoe dan ook, welkom op dit forum Smile
Antwoord
#3
Hallo mijn naam is Mignon, 

ik volg sinds kort de opleiding Particulier Onderzoeker/Detective en hoop deze eind dit jaar afteronden. 
ook ik ben altijd geïnteresseerd geweest in coldcase zaken en speurwerk.

ben benieuwd naar deze site..
Antwoord
#4
Hoi Mignon, wat leuk dat je je hebt aangemeld op het forum.
Ik heb de opleiding zelf ook gedaan, is zeker de moeite waard als je interesse hebt in coldcases en speurwerk. Veel succes en ik ben benieuwd naar je inbreng.

Groet, Admin
Antwoord
#5
(08-04-2024, 03:15 AM)Bracha schreef: Mijn naam is Bracha, forensisch neuropsycholoog en -criminoloog. Ik hou me bezig met het functioneren van de hersenen van mensen in relatie tot (delict)gedrag. Ik werk voornamelijk met plegers van seksuele delicten met kinderen, maar ook met slachtoffers. Omdat zo’n kleine 20% van al het seksueel kindermisbruik in Nederland gepleegd wordt door mensen met een pedofiele stoornis (belangrijk: pedofiele stoornis is níét hetzelfde als pedofilie) weet ik behoorlijk veel van parafilieën en parafiele stoornissen.

Ook zeer geïnteresseerd in alle coldcases en benieuwd of hier meer mensen met enige professionele achtergrond actief zijn.

Welkom Bracha. Goed dat je er bent. Interessante achtergrond. Ik ben erg benieuwd in welke coldcases je met name geïnteresseerd bent en zie je plaatsing van bepaalde topics graag tegemoet. Ik ben een psycholoog met een voorliefde voor coldcases/ongeïdentificeerde doden en sinds 2014 actief op vrijwillige basis.
Antwoord
#6
Hoi Bracha , top dat je erbij bent als professional!

Het lijkt me inderdaad hele interessante maar ook zware baan. Ik ben heel benieuwd naar jouw inbreng op dit mooie forum. Er zitten verschillende soorten pro's tussen de leden, waaronder politie agenten en particulier onderzoekers!

Groet, Admin
Antwoord
#7
(08-04-2024, 02:12 PM)Mulder M schreef: Hallo mijn naam is Mignon, 

ik volg sinds kort de opleiding Particulier Onderzoeker/Detective en hoop deze eind dit jaar afteronden. 
ook ik ben altijd geïnteresseerd geweest in coldcase zaken en speurwerk.

ben benieuwd naar deze site..



Ik heb er nooit een opleiding voor gevolgd, speurwerk en coldcase zaken, maar ik geloof wel dat je altijd een soort van overdreven nieuwsgierigheid moet hebben, outside the box moet denken, en alle opties moet openhouden. En inmiddels ben ik al zo'n 20 jaar bezig met laat ik het maar "all round proberen te helpen" noemen. 
Welkom Mignon Smile , en schroom vooral niet ook zaken toe te voegen die je interesseren!
Antwoord
#8
Goedendag beste leden,

Ik ben Mystery M. Actief in de incassobranche en beveiligingsdiensten, tevens volg ik de opleiding particulier onderzoeker.
Ik heb een natuurlijke drang in het oplossen van raadsels en interesse in Coldcases e.d.

Om de passie te delen met andere geïnteresseerden heb ik me aangemeld op dit forum.
Ik lees dat er verschillende leden zijn met ieder kennis in zijn of haar vakgebied.

Ook ben ik actief in het buitenland met connecties en de opsporing.

Indien nodig kan ik u bijstaan in het geven van informatie over vermiste personen of ongeïdentificeerde lichamen in Turkije.
Het vereist kennis en connecties om informatie te verzamelen, bij deze kunt u een beroep op mij doen betreft tot Turkse kwesties.

Het lijkt me interessant expertise met elkaar te delen.
Graag kom ik met personen in contact.

Sportieve groet,
Mystery M.
Antwoord
#9
Hoi Mystery M. Leuk dat je er ook bij bent! Het forum wordt steeds een stukje breder qua expertise, en dat is natuurlijk geweldig. Ik ben benieuwd naar jouw input! Groet, Admin
Antwoord
#10
(08-26-2024, 10:18 AM)MysteryM schreef: Goedendag beste leden,

Ik ben Mystery M. Actief in de incassobranche en beveiligingsdiensten, tevens volg ik de opleiding particulier onderzoeker.
Ik heb een natuurlijke drang in het oplossen van raadsels en interesse in Coldcases e.d.

Om de passie te delen met andere geïnteresseerden heb ik me aangemeld op dit forum.
Ik lees dat er verschillende leden zijn met ieder kennis in zijn of haar vakgebied.

Ook ben ik actief in het buitenland met connecties en de opsporing.

Indien nodig kan ik u bijstaan in het geven van informatie over vermiste personen of ongeïdentificeerde lichamen in Turkije.
Het vereist kennis en connecties om informatie te verzamelen, bij deze kunt u een beroep op mij doen betreft tot Turkse kwesties.

Het lijkt me interessant expertise met elkaar te delen.
Graag kom ik met personen in contact.

Sportieve groet,
Mystery M.
Hoi Mystery M. Heel interessant dat je meer weet van Turkse vermissingen. Er is erg weinig over te vinden, dus ik beschouw die kennis en connecties als een waardevolle aanwinst. Welkom. Ben je bekend met deze zaken? https://www.politie.nl/gezocht-en-vermis...anaal.html
https://www.coldcasezaken.nl/onbekende-dode-man-naarden
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)