Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een categorie over seriemoordenaars in NL, en in Europa?
#3
(04-09-2024, 04:00 PM)admin schreef: Goed idee Miss Marple, ik ben wel vóór een categorie over seriemoordenaars. Er zijn behoorlijk wat Europese interessante zaken gelinkt aan mogelijke sk's (serial killers). Onder welke categorie zal ik het forum plaatsen? Onder Cold cases en actuele zaken lijkt het me niet persé geschikt? Wat stel jij of jullie voor?

Een categorie over Identify me zie ik nog niet zo zitten omdat we al een forum hebben over ongeïdentificeerde personen. Daar kunnen natuurlijk zaken worden geplaatst uit de campagne van Interpol.



Seriemoordenaars nationaal en internationaal, en dan alleen Europa? Dat kan gewoon van alle tijden zijn, vroeger en nu. US erbij  kan wel interessant zijn, maar die zijn ook te vinden op Websleuths natuurlijk. Ik hoop dat anderen zich ook laten horen op dit forum!  Ik trek met name die zaken over kannibalisme in de US niet, aan de andere kant kan het misschien een waarschuwing zijn voor iedereen die denkt dat hem of haar niets kan gebeuren. 

Identify me, daar heb je wel gelijk, Driemond is al een topic over, daar kan de rest dan wel bij, ook de ongeïdentificeerde vrouwen/ meisjes uit België en Duitsland.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Een categorie over seriemoordenaars in NL, en in Europa? - door Miss Marple - 04-09-2024, 04:54 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)