Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cassandra van Schaijk (2007)
#8
Het is echt een zaak waarbij meerdere scenario's niet geheel onlogisch klinken. Cassandra zou inderdaad in de 'taxi' of op schateiland onbedoeld onwel kunnen zijn geworden, desnoods van haar eigen pillen die ze op het feest had ingenomen(!), het ging immers niet heel erg lekker volgens de bewaker die haar naar huis stuurde. Ze kan ook zijn gestorven na een joint in combinatie met de drugs die al in haar systeem zat? (ik ben geen expert). Maar dan reist de vraag: waarom hebben de mannen haar dan in het water gedumpt, in plaats van gewoon naar hulpdiensten te brengen... Klinkt dan toch wel onlogisch.

Wat me logischer klinkt is dat de mannen haar hebben gedrogeerd en hebben meegenomen naar een plek waar niemand haar zou kunnen horen (Schateiland), om haar daar te verkrachten. Dat gedaan hebbende is ze gestorven omdat de mannen haar te veel gedrogeerd hebben, of gewoon door al het ingenomen spul. Mannen raakten in paniek, sperma wijst in hun richting, dus ze besluiten haar te dumpen?

Wat ook kan is dat de mannen haar bewust van het leven hebben beroofd. In bepaalde landen hebben ze écht nul respect voor vrouwen die zich zomaar mee laten nemen voor een vluggertje of iets dergelijks. Eerst verkracht en daarna vermoord, moest je maar geen slet zijn... Zo'n gedachte zouden ze dan hebben gehad.

Als laatste kan het ook dat ze haar levend hebben achtergelaten na de seks. Je kunt me veel wijs maken, maar ze nemen haar niet mee voor een andere reden dan seks. Na de seks hebben ze haar op Schateiland gelaten, respectloos als ze zijn. Cassandra is dan half in slaap in het water gevallen en verdronken.
Antwoord


Berichten in dit topic
Cassandra van Schaijk (2007) - door Robindw - 04-04-2024, 01:32 PM
RE: Cassandra van Schaijk (2007) - door Sammie - 04-07-2024, 07:11 PM
RE: Cassandra van Schaijk (2007) - door BoH - 04-09-2024, 08:06 AM
RE: Cassandra van Schaijk (2007) - door Miss Marple - 04-09-2024, 05:05 PM
RE: Cassandra van Schaijk (2007) - door BoH - 04-12-2024, 08:35 AM
RE: Cassandra van Schaijk (2007) - door Robindw - 04-12-2024, 03:39 PM
RE: Cassandra van Schaijk (2007) - door Robindw - 06-12-2024, 10:33 PM
RE: Cassandra van Schaijk (2007) - door BoH - 06-13-2024, 08:27 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)