Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Haarlem, zuuraanval op vrouw (2014)
#1
Je krijgt je zin niet, voelt je afgewezen of gekwetst en dan verwoest je iemands leven door zuur in het gezicht te gooien. Dan ben je toch echt rijp voor de psychiater. Alhoewel de politie zo haar vermoedens heeft en e.e.a. zich waarschijnlijk in de relationele sfeer heeft afgespeeld, ben ik bang dat iemand het in opdracht van heeft gedaan en dat de bewijsvoering nooit rond is gekomen. Ik hou mijn hart vast voor eventuele andere partners van de dader en hoop dat deze dader en/of zijn handlanger nog een keer hun straf mogen gaan uitzitten. Wat een misselijkmakende zaak, want zulke schade aan je gezicht kan bijna nooit meer helemaal goed gemaakt worden. 


HAARLEM Haar leven zal nooit meer hetzelfde zijn na die ene noodlottige middag van 23 december 2014. Een toen 39-jarige vrouw uit Heemstede werd die dag in parkeergarage De Kamp in Haarlem belaagd door een man die zuur in haar gezicht gooide.

De vrouw vertelde in Opsporing Verzocht voor het eerst haar verhaal. "Ik was aan het bellen met iemand. Toen ik bijna bij mijn auto was voelde ik ineens iemand zijn pas versnellen achter me. De pijn die er onmiddellijk was, die was onbeschrijfelijk. De paniek, ik heb heel hard gegild. Het voelde alsof mijn hele gezicht weg was, dat het helemaal open lag."

Vouwfiets
Van de dader ontbreekt nog ieder spoor. Het gaat om een man van ongeveer 1.75 tot 1.80 meter lang, hij droeg die dag een donkerkleurig motorpak, met rood-oranje bij de kraag. Verder had hij een integraalhelm op, waarvan hij tijdens de aanval het vizier dicht had, en ook had hij donkere handschoenen aan. Getuigen meldden vlak na de aanval dat ze eerder die dag een man met een helm op hebben zien rondrijden op een vouwfiets.

Bekende
De politie houdt er rekening mee dat de dader een bekende van de vrouw is en dat hij wist waar ze haar auto geparkeerd had. Een half jaar eerder werd over haar auto in Heemstede ook al een bijtend zuur gegooid, waardoor die total loss is verklaard. 


https://www.nhnieuws.nl/nieuws/183694/sl...ht-weg-was
Opsporing verzocht
Antwoord


Berichten in dit topic
Haarlem, zuuraanval op vrouw (2014) - door BoH - 07-03-2024, 05:05 PM
RE: Haarlem, zuuraanval op vrouw (2014) - door BoH - 07-04-2024, 09:56 AM
RE: Haarlem, zuuraanval op vrouw (2014) - door Benny87 - 07-05-2024, 10:37 AM
RE: Haarlem, zuuraanval op vrouw (2014) - door BoH - 07-05-2024, 11:43 AM
RE: Haarlem, zuuraanval op vrouw (2014) - door Benny87 - 07-06-2024, 12:14 PM
RE: Haarlem, zuuraanval op vrouw (2014) - door BoH - 07-06-2024, 01:56 PM
RE: Haarlem, zuuraanval op vrouw (2014) - door BoH - 07-06-2024, 03:04 PM
RE: Haarlem, zuuraanval op vrouw (2014) - door admin - 07-06-2024, 11:09 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)