Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Foto / bijlage invoegen!
#1
Thumbs Up 
Ik las dat er mensen zijn die denken dat zij geen foto of bijlage kunnen plaatsen. Dat kan wel! 

Onderaan een topic kun je ''snel reageren'' . Dat houd in dat je een reactie kunt plaatsen met een simpele klik op de muis. 
Je hebt ook de mogelijkheid om uitgebreider te reageren. Rechts boven het reactie-hokje staat een knop ''Nieuwe Reactie''. 
Wanneer je daar op klikt krijg je een groot vak waarin je een reactie kunt typen, met daarboven en naast keuze uit een tal emoji's.
Als je naar beneden scrolt zie je links staan '' Bijlagen'' . Daar kun je desgewenst een foto of document uploaden. 

Wanneer je die hebt geupload verschijnt er ook nog een knopje ''In het bericht invoegen'' . Als je daarop klikt verschijnt de foto onder de tekst waar je hem wilt hebben. Je hoeft er niet op te klikken. Dan verschijnt de foto ook gewoon. Kijk maar!

Hopende dat het nu wat duidelijker is  Cool


Bijlagen Miniatuurweergaven
   
Antwoord
#2
Ik zou heel graag stukjes uit webpagina's e.d. rechtstreeks willen (kopieren/knippen en) kunnen plakken, zonder eerst een foto of krantenknipsel oid eerst op te slaan en dan via 'foto toevoegen' in te voegen. Dat geldt eigenlijk ook voor 'link invoegen'.
Antwoord
#3
Je kunt ook link invoegen en alles in het uitgebreide reageren. Wat bedoel je precies?    
Antwoord
#4
(04-24-2024, 03:50 PM)Robindw schreef: Je kunt ook link invoegen en alles in het uitgebreide reageren. Wat bedoel je precies?

Bijvoorbeeld: ik knip met een knipprogramma een stukje ergens uit, bijvoorbeeld een foto of een krantenbericht. Vanuit het knipprogramma kan ik dan normaliter iets kopiëren en rechtstreeks plakken in een forum zonder dat eerst te hoeven opslaan. Ik hoop dat je me begrijpt  Smile
Antwoord
#5
(04-24-2024, 05:08 PM)BoH schreef:
(04-24-2024, 03:50 PM)Robindw schreef: Je kunt ook link invoegen en alles in het uitgebreide reageren. Wat bedoel je precies?

Bijvoorbeeld: ik knip met een knipprogramma een stukje ergens uit, bijvoorbeeld een foto of een krantenbericht. Vanuit het knipprogramma kan ik dan normaliter iets kopiëren en rechtstreeks plakken in een forum zonder dat eerst te hoeven opslaan. Ik hoop dat je me begrijpt  Smile

Ohja ik denk dat ik het snap. Bijvoorbeeld, je maakt een print screen, en je wil hem in het tekstvak plakken met control v. Klopt dat? Want dat kan inderdaad niet helaas. Ik heb ook vaak dat ik iets plak en dan komen er mini mini mini lettertjes. Plakken is beter zonder tekstopmaak, dat lukt wel gewoon.  Confused
Antwoord
#6
(04-24-2024, 11:10 PM)Robindw schreef:
(04-24-2024, 05:08 PM)BoH schreef:
(04-24-2024, 03:50 PM)Robindw schreef: Je kunt ook link invoegen en alles in het uitgebreide reageren. Wat bedoel je precies?

Bijvoorbeeld: ik knip met een knipprogramma een stukje ergens uit, bijvoorbeeld een foto of een krantenbericht. Vanuit het knipprogramma kan ik dan normaliter iets kopiëren en rechtstreeks plakken in een forum zonder dat eerst te hoeven opslaan. Ik hoop dat je me begrijpt  Smile

Ohja ik denk dat ik het snap. Bijvoorbeeld, je maakt een print screen, en je wil hem in het tekstvak plakken met control v. Klopt dat? Want dat kan inderdaad niet helaas. Ik heb ook vaak dat ik iets plak en dan komen er mini mini mini lettertjes. Plakken is beter zonder tekstopmaak, dat lukt wel gewoon.  Confused

Ja, ik denk dat je het ongeveer snapt. Wink En ja, dat heb ik ook vaak, die mini lettertjes....hahaha ik wist niet eens dat het lettertjes waren....ik zie alleen een soort streepje. Wat ik nu doe is een stukje tekst opslaan in een leeg Word document, dat knippen en in het tekstvak plakken. Soms lukt het dan wel. Misschien heeft dat inderdaad met wel/niet opmaak te maken. Life works in mysterious ways..... Sometimes you have to work around it. 
Antwoord
#7
Wat ook werkt bij rechtstreeks knippen en plakken van tekst je weliswaar die hele iniminilettertjes krijgt, (wat er uitziet als streepjes) je die groter maakt door een groter lettertype te gebruiken die je kan kiezen als je een bericht maakt.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)