Webspeurders
Dode man in Staelduinse Bos 9-12-2007 - Afdrukversie

+- Webspeurders (https://webspeurders.net)
+-- Forum: Algemeen (https://webspeurders.net/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Ongeïdentificeerde doden (https://webspeurders.net/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Topic: Dode man in Staelduinse Bos 9-12-2007 (/showthread.php?tid=41)

Pagina's: 1 2 3


RE: Dode man in Staelduinse Bos 9-12-2007 - Benny87 - 06-03-2024

Ja ik vind het ook een gekke benaming die lijkt het wel alleen wordt gebruikt door Omroep West. Zou het niet een schrijffout zijn? Domme vraag maar toch haha. Ik ben niet zo bekend in de tattoo wereld, hoewel ik tatoeages soms wel erg mooi vind.


RE: Dode man in Staelduinse Bos 9-12-2007 - Miss Marple - 06-06-2024

(06-03-2024, 09:39 AM)BoH schreef: Ik zit toch even met de term 'sgul'. Waar komt deze info vandaan? Ik kan daar als zodanig eveneens niets over vinden. Ook niet via "afbeelding zoeken met Google". Is het gewoon fonetisch voor skull? Het woord 'sgul' bestaat wel in het Welsh, maar betekent school. Ook ben ik van mening dat een skull tattoo heel veel meer betekenissen heeft. Het lijkt alsof er op -zeg maar- het voorhoofd van de schedel (ik denk wel dat dit het is) iets geschreven staat. Ik zie zoiets als C + V of C + Y, maar misschien is het mijn verbeelding.

Ik heb er ook een tijdje op zitten turen, als het een figuurtje is met een gezicht en bijvoorbeeld een brilletje met rode glazen, dan zouden die laatste lijntjes links en rechts misschien
wenkbrauwen voor kunnen stellen? Dan zie ik er nerd of ners staan. Als het toch een skull is, dan zie ik het woord znersy of znerdy. Dit laatste zou nerds in het slowaaks betekenen. 
Zou deze man hem zelf gezet kunnen hebben, zodat die tattoo op de kop staat?


RE: Dode man in Staelduinse Bos 9-12-2007 - admin - 06-07-2024

Ja het is echt zo'n mysterieuze tattoo.. Sowieso was het op een plek waar hij het makkelijk kon verstoppen als hij zijn sok omhoog optrok. Het geeft mij een gevoel van iets geheimzinnigs, een teken of symbol dat staat voor een geheime, of verborgen / onder de radar organisatie. Ik kan de bovenste tekens totaal niet plaatsen, en ik denk dat ik er wel 20 uur naar heb gezocht in totaal. Je zal zien dat het straks een tattoo is van een of ander stom playstation spel ofzo. xD


RE: Dode man in Staelduinse Bos 9-12-2007 - Miss Marple - 06-08-2024

(06-07-2024, 10:59 AM)admin schreef: Ja het is echt zo'n mysterieuze tattoo.. Sowieso was het op een plek waar hij het makkelijk kon verstoppen als hij zijn sok omhoog optrok. Het geeft mij een gevoel van iets geheimzinnigs, een teken of symbol dat staat voor een geheime, of verborgen / onder de radar organisatie. Ik kan de bovenste tekens totaal niet plaatsen, en ik denk dat ik er wel 20 uur naar heb gezocht in totaal. Je zal zien dat het straks een tattoo is van een of ander stom playstation spel ofzo. xD

Dat zeg je nu wel, maar ik heb steeds het gevoel dat ik het ooit ergens eerder heb gezien en dacht aan een stripverhaal of oude tekenfilm van de jaren 70/80 ofzo Confused


RE: Dode man in Staelduinse Bos 9-12-2007 - admin - 06-08-2024

(06-08-2024, 10:08 AM)Miss Marple schreef:
(06-07-2024, 10:59 AM)admin schreef: Ja het is echt zo'n mysterieuze tattoo.. Sowieso was het op een plek waar hij het makkelijk kon verstoppen als hij zijn sok omhoog optrok. Het geeft mij een gevoel van iets geheimzinnigs, een teken of symbol dat staat voor een geheime, of verborgen / onder de radar organisatie. Ik kan de bovenste tekens totaal niet plaatsen, en ik denk dat ik er wel 20 uur naar heb gezocht in totaal. Je zal zien dat het straks een tattoo is van een of ander stom playstation spel ofzo. xD

Dat zeg je nu wel, maar ik heb steeds het gevoel dat ik het ooit ergens eerder heb gezien en dacht aan een stripverhaal of oude tekenfilm van de jaren 70/80 ofzo Confused

Ja nu krijg ik zelf ook halve flashbacks van een oude cartoonserie / stripverhaal. Kan het even niet plaatsen. Het zou wat zijn. Misschien vragen stellen in comic con groepen Idea Idea


RE: Dode man in Staelduinse Bos 9-12-2007 - BoH - 06-09-2024

Er zijn ook skull pillen, hele zware MDMA pilllen (zeer gevaarlijk vanwege de hele hoge dosering) opgedoken in Ierland, Australië van Mybrand. Maar ja, dat is heel recent.

Mybrand purple skull pill https://x.com/HSELive/status/1565796678686449664

https://www.instagram.com/newsouthwaleshealth/p/C3WzUULMpX9/


RE: Dode man in Staelduinse Bos 9-12-2007 - BoH - 06-13-2024

De boswachter die de ongeïdentificeerde man in het bos heeft gevonden zegt in het filmpje iets opvallends. "De man had spiksplinternieuwe kleding en heel veel pakjes sigaretten". Ik vraag me dan echt af hoeveel pakjes dat dan waren. Of die onder de boom lagen bijvoorbeeld en of bijvoorbeeld uit obductie is gebleken dat de man zelf een roker was. Misschien was het wel handel en zat dat in de sporttas die nooit gevonden is. 

De politie heef DNA en vingerafdrukken van de man afgenomen. In Engeland is er geen match gevonden, legt een rechercheur uit. 

https://www.omroepwest.nl/nieuws/3736064/wie-is-de-man-die-11-jaar-geleden-stierf-in-het-staelduinse-bos

In het filmpje laten ze ook de corduroybroek en een coltrui van de man zien, maar dan weer niet op de politiesite, gewijd aan deze man. Op de politiesite wordt gesproken van een zwarte trui. Als ze hiermee de coltrui bedoelen dat is die helemaal niet zwart maar bestaat uit allemaal gekleurde streepjes. 

Helaas kan ik geen plaatjes knippen en rechtstreeks hier inplakken anders had ik hier de foto van de broek en de coltrui kunnen plaatsen. En nog maar weer eens de tattoo van het oog met traan. Misschien kan de admin. dat doet  Shy


RE: Dode man in Staelduinse Bos 9-12-2007 - Charity - 06-13-2024

Ik vraag me ook af: Waarom zo veel pakjes? Nam hij een voorraad mee uit zijn thuisland? Heeft hij ze taxfree gekocht?
Merk en land van herkomst zou een goede aanwijzing kunnen zijn. Of waren ze niet van hem?
Stel je voor dat een smokkelaar met z'n handel naar het bos gaat om een klant te ontmoeten en hij wordt onverwachts geconfronteerd met een man die aan een boom hangt. Ik weet dat die kans heel klein is maar ze hadden best wel het merk en land van herkomst mogen vertellen.


RE: Dode man in Staelduinse Bos 9-12-2007 - BoH - 06-13-2024

(06-13-2024, 06:28 PM)Charity schreef: Ik vraag me ook af: Waarom zo veel pakjes? Nam hij een voorraad mee uit zijn thuisland? Heeft hij ze taxfree gekocht?
Merk en land van herkomst zou een goede aanwijzing kunnen zijn. Of waren ze niet van hem?
Stel je voor dat een smokkelaar met z'n handel naar het bos gaat om een klant te ontmoeten en hij wordt onverwachts geconfronteerd met een man die aan een boom hangt. Ik weet dat die kans heel klein is maar ze hadden best wel het merk en land van herkomst mogen vertellen.

Inderdaad. Goede vragen.


RE: Dode man in Staelduinse Bos 9-12-2007 - Charity - 06-16-2024

Van de link naar de video waar de trui getoond wordt.