Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vermiste Jaïr Soares
#7
(03-28-2024, 10:52 AM)admin schreef: Daar kan ik mij ook iets van herinneren BoH, die man waarmee hij gezien zou zijn. Het is inderdaad een verschrikkelijk triest verhaal, en tegelijkertijd bizar dat zoiets op een druk strand heeft kunnen gebeuren. Ik ben altijd erg bang geweest dat het kind is meegenomen en in een bepaald circuit is beland. Hopelijk niet.

Zou het kunnen dat hij tóch op de één of andere manier in zee is gekomen, en met de stroming is meegenomen naar een land als bijvoorbeeld Noorwegen o.i.d? Heeft iemand een kaart van de stromingen? Je zult je verbazen waar iets helemaal naar toe kan worden meegenomen.

Volgens mij had google vroeger ooit alle stromingen op maps erbij staan? Ik heb geen idee of zoiets tegenwoordig nog te vinden is online. Zelf kan ik het niet meer vinden, ik ben wel eens gaan zoeken naar ongeïdentificeerde mensen uit de UK, denkend dat ze misschien via de Noordzee vanuit NL aangespoeld zouden kunnen zijn, maar die map met stromingen vind ik nergens meer.

Een druk strand, een klein manneke, dat zomaar meeloopt met de een of andere vage vent. Onder dwang zou hij aandacht hebben getrokken van de mensen op het strand, maar misschien was kleine Jaïr iets beloofd, onder het mom van puppies, jonge konijntjes, veel snoepjes of ijs. Vreselijk om dit te schrijven, maar pedo's zijn heel gehaaid. Kan iemand zich die hele Zandvoort affaire nog herinneren, en zou dat hier iets mee te maken kunnen hebben, of probeer ik teveel aan elkaar te plakken?
Antwoord


Berichten in dit topic
Vermiste Jaïr Soares - door Robindw - 03-15-2024, 11:44 PM
RE: Vermiste Jaïr Soares - door Robindw - 03-16-2024, 11:06 AM
RE: Vermiste Jaïr Soares - door BoH - 03-24-2024, 07:11 PM
RE: Vermiste Jaïr Soares - door admin - 03-28-2024, 10:52 AM
RE: Vermiste Jaïr Soares - door BoH - 03-28-2024, 06:57 PM
RE: Vermiste Jaïr Soares - door Miss Marple - 04-09-2024, 04:17 PM
RE: Vermiste Jaïr Soares - door admin - 04-02-2024, 12:17 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)