Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mogelijk toch misdrijf in zaak Maria van der Zanden
#3
(05-31-2024, 08:01 AM)BoH schreef: Ik heb me altijd al afgevraagd hoe zij daar nou terecht is gekomen omdat het mij een vrij ambitieuze fietstocht of eigenlijk een niet erg realistische fietstocht leek. Goed dat je de tijden e.d. nog even belicht. Ik hoop oprecht dat ze nog bewijs vinden, maar inderdaad water wist veel. Suïcide kan je ook dichter bij huis doen. Daarom zie ik dit als het meest onwaarschijnlijke scenario.

Het lijkt mij inderdaad ook stug dat je tot diep in de nacht op de fiets zou zitten om tot zo'n daad te komen. Mijn ega zat begin jaren '90 in dienst (Spoorkazerne in Ermelo) en hij heeft een foto dat ze tijdens een oefening in Vogelsang abseilden van een stuwdam. Ik heb de foto nog niet gevonden, en hij wist de naam van de dam niet meer, maar ik vermoed dat het om die dam bij Vogelsang zelf ging, volgens google maps de Urft-Tal dam. Jammer, want ik dacht dat er misschien een linkje was naar de Möhnesee.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Mogelijk toch misdrijf in zaak Maria van der Zanden - door Miss Marple - 05-31-2024, 08:47 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)