Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kelderlijk Amsterdam
#5
Ik denk dat contact met de HK's zeker interessant zou kunnen zijn... maar dan moet het natuurlijk wel iemand zijn die toen al aanwezig was in deze groep,
na wat onderzoek heb ik het volgende gevonden....

(https://www.at5.nl/artikelen/215701/de-s...s-gebleven)
In dit artikel gaat een reporter opzoek bij de meest recente HK tempel, deze ligt nu aan de Lizzy Ansinghstraat, daar spreekt ze met Parividha die, zoals het artikel zegt, al sinds de jaren 70 toegewijde is.... Het is natuurlijk een grote gok maar wellicht dat hij meer weet over wie er in het begin van de HK's bijzat en wie er in de Bethaniënstraat bij hoorden. Na een snelle zoektocht op google blijkt dat Meneer Parividha, in iedergeval in 2023, nog in leven was. Er zijn beelden te vinden waarbij hij op Koningsdag voordraagt en met een groep HK's over straat gaat....

Wat ik ook interessant vind is het volgende,
''Van Dis verbaast zich ook over de grote aantallen zwervers en junks die het pand betreden. Zij komen voor het gratis voedsel dat de Krishna's elke zondag bereiden en uitdelen. ''
(https://www.amsterdam.nl/nieuws/achtergr...e-krishna/)

Wellicht dat dit de link is tussen het slachtoffer en de HK's? in de video in het eerder genoemde artikel spreekt Parividha ook over het uitdelen van maaltijden. Dit lijkt me dus iets wat al langer en standaard gebeurd. Misschien dat het slachtoffer hier gebruik van heeft gemaakt en ze zo aan de praat zijn gekomen en er wellicht een interesse is ontstaan voor de HK's. Er moet een verdere uitnodiging zijn geweest dat is althans wat het briefje, ''Kom zeker eens langs. Kozmos 8 uur '' mij doet denken. Als je daarbij rekening houdt met het feit dat de HK's het leven als 'lijden zien'' Denk ik zeker dat een drugsverslaafde of zwerver zich hier in kan vinden...

Mocht er iets waardevols komen uit contact met de HK's lijkt Parividha me de beste optie, hij praat graag en zelfs voor een camera al is dit wel meer over het geloof dan over een eventuele connectie met moord...Maar goed je kunt het altijd laten lijken alsof je erg geïnteresseerd bent in de vroege geschiedenis van de HK's die begon op de Bethaniënstraat 39.

een andere manier zou het volgende zijn...
(https://www-dekosmos-net.translate.goog/...r_sch=http) Op deze website staan ,onder het kopje Kosmos, een aantal oud werknemers...Zo staat er ook een vrouw tussen die toen achter de balie moet hebben gezeten, wellicht weet zij meer over wie de HK's waren die de zondagse meetingen in Kosmos verzorgden...?

Het opsporen van in welke gevangenis Pasternak heeft gezeten lijkt me het moeilijkst tot nu toe, daar heb ik tot nu toe ook nog niks duidelijks over kunnen vinden...maar ik zal eens verder kijken

Wat je benoemd vind ik ook vreemd inderdaad.... 2 gaten in zijn rug maar geen misdrijf? Tevens zou het handig zijn om te weten wat we moeten begrijpen bij "gaten" zijn dit duidelijke messteken? zijn dit eventuele kleine gaten die zijn toegebracht met een kleiner iets denk aan een naald? waarbij ik dan meteen weer denk aan het spuiten van drugs. Maar dat is natuurlijk gegok omdat er vrij weinig bekend is over hoe deze gaten hebben uitgezien....
welke reden zou een patholoog kunnen hebben om 2 gaten in een slachtoffers rug niet als misdrijf te zien, daar blijf ik een beetje op hangen?

Wat je zegt over moord sluit ik niet uit... Wel geloof ik niet dat je netjes in slaaphouding blijft liggen wanneer je 2 x in je rug wordt gestoken.....
Antwoord


Berichten in dit topic
Kelderlijk Amsterdam - door admin - 03-04-2024, 11:46 PM
RE: Kelderlijk Amsterdam - door Robindw - 03-16-2024, 11:01 AM
RE: Kelderlijk Amsterdam - door jolbram1512 - 03-17-2024, 10:56 AM
RE: Kelderlijk Amsterdam - door Robindw - 03-17-2024, 11:23 PM
RE: Kelderlijk Amsterdam - door jolbram1512 - 03-18-2024, 12:02 PM
RE: Kelderlijk Amsterdam - door admin - 03-19-2024, 09:14 AM
RE: Kelderlijk Amsterdam - door jolbram1512 - 03-19-2024, 11:18 AM
RE: Kelderlijk Amsterdam - door admin - 03-21-2024, 11:09 PM
RE: Kelderlijk Amsterdam - door jolbram1512 - 03-23-2024, 08:16 PM
RE: Kelderlijk Amsterdam - door BoH - 03-24-2024, 06:57 PM
RE: Kelderlijk Amsterdam - door BoH - 03-25-2024, 04:47 PM
RE: Kelderlijk Amsterdam - door jolbram1512 - 03-26-2024, 09:48 PM
RE: Kelderlijk Amsterdam - door admin - 03-28-2024, 10:29 AM
RE: Kelderlijk Amsterdam - door admin - 05-29-2024, 08:14 PM
RE: Kelderlijk Amsterdam - door BoH - 06-14-2024, 05:09 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)