Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lisette Vroege uit Haarlem
#2
Ja, dit is een erg frustrerend zaak. Ik ben erg nieuwsgierig waar het dagboek van Lisette is gevonden en waarom dat nooit eerder boven water is gekomen?

Van de website Stichting Cold Casezaken.
George nam hierop contact op met Stichting Signi Zoekhonden en ging samen met hen en drie speurhonden naar de oude woning van B. Daar bleken alledrie de honden af te gaan, wat erop duidde dat er volgens de dieren een lijkgeur te bekennen was. De toenmalige nieuwe bewoner werkte echter niet mee waardoor de particuliere zoektocht ten einde kwam. De politie was deze keer wel geïnteresseerd, en ging samen met een officier van Justitie kijken bij de woning. Zij beloofden hierop het cold case team op de hoogte te stellen. Er is echter hierna naar onze weten niets meer gebeurd. Er is tot nog toe geen enkel bewijs voor betrokkenheid van B. en Van der M. bij de zaken Morriën en Lisette Vroege.

Ik heb Sigi-honden erg hoog zitten. Zij hebben doorgaans hele goede resultaten. Vraag me wel af of hun honden alleen aanslaan op menselijke resten (wat ik aanneem, maar niet zeker weet) of ook op dierlijke resten. Ik zie zelf niet echt een link tussen de zaken Morriën en Lisette Vroege. Ik kon verder niets vinden over een vervolgonderzoek. Ik begrijp dat er in 2017 gezocht is en de officier van justitie is gaan kijken, maar dat de huidige eigenaar van het betreffende huis niet mee wil werken om de oprit open te breken.
Antwoord


Berichten in dit topic
Lisette Vroege uit Haarlem - door admin - 03-12-2024, 10:15 PM
RE: Lisette Vroege uit Haarlem - door BoH - 03-24-2024, 08:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)