Topics: 7
Reputatie:
4
Ja ik vind het ook een gekke benaming die lijkt het wel alleen wordt gebruikt door Omroep West. Zou het niet een schrijffout zijn? Domme vraag maar toch haha. Ik ben niet zo bekend in de tattoo wereld, hoewel ik tatoeages soms wel erg mooi vind.
Benny, want zoeken dat kennie!
Topics: 7
Reputatie:
8
Ja het is echt zo'n mysterieuze tattoo.. Sowieso was het op een plek waar hij het makkelijk kon verstoppen als hij zijn sok omhoog optrok. Het geeft mij een gevoel van iets geheimzinnigs, een teken of symbol dat staat voor een geheime, of verborgen / onder de radar organisatie. Ik kan de bovenste tekens totaal niet plaatsen, en ik denk dat ik er wel 20 uur naar heb gezocht in totaal. Je zal zien dat het straks een tattoo is van een of ander stom playstation spel ofzo. xD
Topics: 2
Reputatie:
3
Ik vraag me ook af: Waarom zo veel pakjes? Nam hij een voorraad mee uit zijn thuisland? Heeft hij ze taxfree gekocht?
Merk en land van herkomst zou een goede aanwijzing kunnen zijn. Of waren ze niet van hem?
Stel je voor dat een smokkelaar met z'n handel naar het bos gaat om een klant te ontmoeten en hij wordt onverwachts geconfronteerd met een man die aan een boom hangt. Ik weet dat die kans heel klein is maar ze hadden best wel het merk en land van herkomst mogen vertellen.