Topics: 2
Reputatie:
3
Ik denk niet dat hij bovenkleding aan heeft gehad, of het moet een hemdje zijn geweest. Als het shirt helemaal verbrand was, hadden ze dan zijn pokken litteken nog kunnen zien? Over dat litteken; in 1974 stopten ze in NL met vaccineren, als hij hier geboren en getogen was, zou hij ouder dan 18 moeten zijn. Volgens mij kregen alle jongens de prik in de arm? Zelf kreeg ik hem nl. onder de borst, en het jaar erop werd het onder de voet, zodat het minder zichtbaar was, maar het kan zijn dat dit alleen bij de meisjes was. Dan zou je er misschien nog een jaartal aan kunnen verbinden.
Topics: 3
Reputatie:
2
Ik zou denken (en hopen) dat de politie een drugstest heeft gedaan. Zou het zin hebben om te mailen en om meer info te vragen? Er is nu te weinig om er echt iets mee te kunnen...
Hij lijkt me overigens wel Europeaans (of uit een Westers land overzees) dus een immigrant uit een islamistisch land bijvoorbeeld is hij denk ik niet. Misschien is hij door zijn familie verstoten, of een weeskind geweest?
Topics: 10
Reputatie:
2
04-03-2024, 07:42 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-03-2024, 07:44 PM door Robindw.)
Hoewel in andere landen is aangetoond dat politie + burgers een goed team kunnen vormen blijft de Nederlandse politie hierin achter. Ze werken vrijwel nooit samen met burgers, gaan nooit inhoudelijk in op vragen enz. Dus ik betwijfel of een mail zou worden beantwoord, laat staan inhoudelijk. Jammer he!
Toch raar dat er ook helemaal niets over deze zaak te vinden is hoor. Terwijl je inderdaad zou denken dat deze gebeurtenis bij mensen moet zijn blijven hangen. Een vol Vondelpark dat een zelfverbranding voor hun neus ziet gebeuren!
Topics: 3
Reputatie:
2
Ja precies dat! De politie is idd nogal terughoudend, maar ik weet anders ook niet waar te beginnen. Er is vrijwel niets om mee te werken. Ik vind het nog steeds zo vreemd dat er niets te vinden is, dit is nogal wat om mee te maken als bijstander.
Topics: 10
Reputatie:
2
Misschien een advertentie plaatsen, gericht aan mensen die destijds in Vondelpark waren? Of het bestuur benaderen van het Vondelpark? Wat denken jullie?